Bent u als zelfstandige of kleine KMO op zoek naar administratieve ondersteuning?
Dan bent u bij Office Consulting aan het juiste adres!

Wij ontzorgen u van al uw administratie!  Dit kan al vanaf 4 uur per week!

We bieden ondersteuning bij:

  • Algemene administratie
  • Planning van uw werk en agenda beheer
  • Opvolging  van uw mails
  • Maken en opvolgen van offertes en bestellen van materialen, …
  • Facturatie en opvolging van betalingen, boeken van facturen, …
  • HR administratie, wagenparkbeheer, voorbereiding van lonen, …
 
Karin Springael, de drijvende kracht achter Office Consulting,  biedt u meer dan 25 jaar ervaring in administratieve dienstverlening.
 
Wij behandelen uw zaak alsof het de onze is, dit steeds met een open communicatie naar onze klanten. Vertrouwen, orde en punctualiteit, samen met een absolute discretie, dragen wij hoog in het vaandel.
 
Enkel zo kan er een goede samenwerking ontstaan. 
 

Klaar om administratieve ondersteuning in te schakelen?

Waarom je administratie uitbesteden bij Office Consulting?

Onze administratieve ondersteuning biedt tal van voordelen.

Allround

Zowel voor algemene administratie, financiële administratie zoals facturatie, debiteurenbeheer maar ook voor  personeels- en loonadministratie of sectorspecifieke administratie kan u bij ons aankloppen. 

Expertise

Wij fungeren als professioneel aanspreekpunt voor uw onderneming en verlenen advies om uw administratieve workflow helemaal op punt te zetten.

Tijdbesparend

Office Consulting ontneemt al uw administratieve zorgen zodat u terug tijd heeft om te focussen op de core business van uw zaak.

Kostenbesparend

Een groot financieel voordeel is dat wij enkel de gepresteerde uren in rekening brengen. Op deze manier hebt u geen hoge loonkosten zoals u bij het aanwerven van een administratieve kracht zou hebben.

Flexibel

Reeds van enkele uren per week tot meerdere dagen per maand kan u bij ons terecht. 

Wij werken vanuit ons hoofdkantoor of bij u op locatie.

Op maat

We bekijken samen wat nodig is in uw situatie en digitaliseren waar mogelijk.

Wij bieden ondersteuning op permanente of tijdelijke basis.

Administratie is onze passie, maar mogelijk niet die van u…

Onze tevreden klanten

Karin get’s things done!

From the first day Karin started to work for me, she took over a lot of administrative tasks which allowed me to focus on activities where I can create most value. 

Whenever I got stuck on a process issue, Karin didn’t need many words and was able to resolve it in no-time. She tries to understand where in the process it went wrong or seeks help from others. When given a task, she is determined to get it done. She is pragmatic, structured, hands on and target oriented.

I wish her all the best and whoever has the pleasure working with her will prize themselves lucky.

THANK YOU Karin for all those years of support! My team and me will miss you.

Bart Verheule
Director Global Marketing Energy
Borealis Polymers nv

Karin was de afgelopen 12 jaar een geweldige assistente voor mij en het team. Karin heeft bewezen een uitzonderlijke vaardigheid te hebben in organisatie en administratie. Ze heeft consequent nauwkeurigheid en aandacht voor detail getoond wat heeft bijgedragen aan het soepele verloop van onze dagelijkse activiteiten. Een van Karins opvallende talenten is haar vermogen om vergaderingen (met deelnemers over gans Europa) te organiseren en te coördineren. 

Bovenal wil ik benadrukken dat Karin niet alleen uitblinkt in haar taken, maar ook een waardevol lid van ons team is geweest. Haar positieve houding, teamwork en probleem oplossend vermogen hebben haar tot een gewaardeerde collega gemaakt. Als je op zoek bent naar iemand die organisatie en administratie naar een hoger niveau tilt, dan is Karin jouw persoon! Ik kan haar niet genoeg aanbevelen.

Karin bedankt voor al die geweldige jaren, we gaan je missen.

Philip Knapen
Marketing Manager Rigid Packaging
Borealis Polymers nv

Welke administratie kan je uitbesteden?

We analyseren de werkprocessen en verlenen advies voor een efficiënter administratief beheer.

We maken met andere woorden gebruik van onze jarenlange ervaring om uw onderneming een duwtje in de rug te geven.

Zo kan u zich terug bezig houden met uw business, met hetgeen u graag doet en waar u goed in bent.

Om uw onderneming perfect te laten draaien is een correcte boekhouding een absolute must.

Een goede opvolging van de openstaande facturen staat garant voor de optimale bescherming van de cash flow van uw bedrijf.

Factureren is één ding, het geld krijgen is een andere zaak.

HR

Als werkgever heeft u een grote verantwoordelijkheid tegenover uw personeel.

Een correcte verloning en een goed georganiseerd personeelsbeleid dragen bij tot een gezond werkklimaat en bepalen in grote mate het succes van uw bedrijf.

Office Consulting begeleidt u bij uw personeels- en loonadministratie, bij de aanwerving of evalueren van uw medewerkers.

Sales- en Marketing activiteiten zijn een absolute must om de groei van uw bedrijf te garanderen. Deze zijn dan ook onlosmakelijk verbonden met het succes van uw onderneming.

Slaagt u er als ondernemer niet in om alle finesses van een goede sales- en marketing ondersteuning uit te bouwen omdat tijd u ontbreekt?

Hebt u hulp nodig bij de organisatie van uw event zoals bv. het 10-jarig bestaan van uw bedrijf of het jaarlijkse Sinterklaas- of kerstfeest voor uw werknemers?

Wij nemen graag de volledige organisatie van uw events voor onze rekening.

Klaar om uw administratieve taken te outsourcen?

Wilt u geen zorgen meer over uw administratie?

Contacteer ons!